Opis Klienta
Flyboard Europe to światowy dystrybutor FlyBoard®, które unoszą się nad powierzchnią wody oraz umożliwiają wykonywanie spektakularnych akrobacji. Firma oferuje sprzedaż FlyRide, JetPack, HooverBoard oraz niezbędnych akcesoriów. Produkty naszego Klienta cieszą się dużą popularnością wśród miłośników sportów wodnych na całym świecie.
Wyzwania i założenia projektu
Projekt zakładał wprowadzenie zmian mających na celu poprawę użyteczności, estetyki i funkcjonalności strony oraz sklepu internetowego Klienta. Poprzednie wersja strony www miała przestarzały i nieintuicyjny design, a brak responsywności sklepu internetowego utrudniał korzystanie z niego na urządzeniach mobilnych i finalizację zakupu.
Realizacja projektu
Zaprojektowanie strony internetowej dla FlyBoard® Europe miało na celu stworzenie nowoczesnej witryny, która odzwierciedla dynamiczny charakter sportów wodnych. Projekt rozpoczęliśmy od odświeżenie logo marki, które zostało uproszczone i pozbawione rozpraszających elementów. Paleta użytych kolorów została zredukowana do trzech wiodących barw, które znalazły swoje odbicie w nowoczesnym i ekscytującym designie nowej strony internetowej. W projekcie witryny postawiliśmy na prostotę, którą wzbogaciliśmy animacją 3D FlyBoard®, filmami z lotu na FlyBoard® oraz zgrabnie rozmieszczonym tekstem. Nasz zaprzyjaźniony fotograf, Dominik Lewiński, zajął się fotografią produktową, której głównym celem było uchwycenie tego, co czyni produkty FlyBoard® wyjątkowymi. Ostatnim etapem projektu było zaprojektowanie intuicyjnego i przejrzystego sklepu internetowego, który daje dostęp Klientom do szerokiej gamy produktów FlyBoard®, butów, części zamiennych i innych akcesoriów.